Titans of Yoga (2010)

Documentaire

geregisseerd door Johannes R. Fisslinger
met Seane Corn, Shiva Rea en John Friend

'Titans of Yoga' verenigt de visies van 25 van de meest prominente personen in de wereld van yoga, mindfulness en meditatie tot één documentaire. Gerespecteerde professionals als Dr. Dean Ornish, een arts van president Clinton, Lilias Folan, de 'First Lady of Yoga' en vele anderen, hebben samen meer dan 600 jaar ervaring in het verenigen van de lichaam en geest. Door hun bijdrage te leveren aan deze 5.000 jaar oude traditie, delen deze internationaal gevierde instructeurs en innovatieve leiders hun wijsheid en geven ze de kunst en de gezondheid van yoga door aan komende generaties.