Fast and Furriest (2017)

Canada
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Marco Deufemia
met de stemmen van Mercedes Morris, Robert Notman en Julia Flood

Verschillende dieren nemen deel aan een race door het gehele land. Er valt een prijs te winnen, dus iedereen is vastbesloten deze in de wacht te slepen. Chuck en Woodsley komen echter per ongeluk in de race terecht. Het tweetal heeft geen ervaring met racen en zal een manier moeten vinden om hun tegenstanders te slim af te zijn.

LOL

avatar van Rico120
meen je dit echt serieus