So, I Married an Anti-fan (2016)

Alternatieve titels: So, I Married my Anti-fan | I Married an Anti-Fan | No One's Life is Easy | 所以 , 我和黑粉结婚了

China / Zuid-Korea
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Jae-young Kim
met Chan-yeol Park, Shanshan Yuan en Ju-hyun Seo

Een ambitieuze journaliste van een glamourmagazine betrapt in een nachtclub in Shanghai een Koreaanse popster in het gezelschap van de vriendin van zijn vriend. Wanneer de zanger in de gaten krijgt dat de journaliste een mogelijk compromitterende foto heeft gemaakt, pakt hij met geweld haar mobiele telefoon af en gooit die kapot. De journaliste is niet van plan het daarbij te laten. Een vete tussen haar en de populaire zanger is geboren.

Teaser

Leuke romcom over journaliste, die erop uit is een populaire ster in discredit te brengen nadat ze door hem grof is behandeld. Uiteraard loopt dat helemaal anders, maar dat neemt niet weg dat dit een lekkere film is met een vlot verhaal, aantrekkelijke protagonisten en prima camerawerk. Anderhalf uur gedachteloos amusement.