Incompatibles (2013)

1 stem

Monaco

geregisseerd door Paolo Cedolin Petrini
met Arnaud Jouan, Joëlle Berckmans en Adrian Mazzola

Matthew heeft alles wat een jongeman van zijn leeftijd zich kan wensen. Hij woont samen met zijn beste vriend Sebastian in een groot appartement in Monaco, en is geliefd bij de vrouwen. Emma, een jonge seizoenarbeider met een sterk karakter, moet noodgedwongen bij Matthew verblijven. Beiden zijn in eerste instantie niet blij met de situatie, maar na een tijdje komt daar verandering in.