La Fille aux 2 Visages (2016)

Alternatieve titels: The Girl with Two Faces | La Fille aux Deux Visages

Frankrijk
Misdaad / Horror

geregisseerd door Romain Serir
met Estelle Halimi, Andréa-Laure Finot en Timothy Cordukes

Clarisse ontmoet Marc, een jonge chirurg. Ze brengt de nacht bij hem door in zijn landhuis. 's Morgens beseft ze dat dat ze in een val gelopen is. Ze wordt nu tegen haar wil gevangen gehouden. Marc dwingt haar de rol van zijn overleden vrouw te spelen. Na een operatie geeft hij haar een nieuw gezicht. Clarisse wordt Hélène. Maar kan een identiteit zo gemakkelijk gewist worden?