Sawah (2019)

Luxemburg
Komedie / Drama

geregisseerd door Adolf El Assal
met Stéphane Bissot, Eric Kabongo en Karim Kassem

DJ Skarab, een jonge getalenteerde deejay, ontvlucht Egypte om zijn droom van een muzikale carrière na te jagen. Wanneer hij naar Brussel gaat om deel te nemen aan de World DJ Championship, belandt hij in Luxemburg door een zaak met verkeerde identiteit. Dat is het moment waarop het echte avontuur begint.

avatar van mjk87
Heel slecht. Geen moment geloofwaardig door het vleugje komedie dat men erin verwerkt en het acteerwerk dat ook zo bedoeld is, maar ook nogal ongeloofwaardige momenten (dat verhoor met die agenten) en geen moment grappig. Ook heel matig geacteerd, waarbij denk ik meespeelt dat men vooral acteert in het Engels, voor de meeste acteurs een vreemde taal. Ook visueel heeft dit weinig te bieden. 1,0*.