Zwei Leben. Eine Hoffnung. (2016)

Duitsland

geregisseerd door Richard Huber
met Annette Frier, Valentino Fortuzzi en Carina N. Wiese

De 17-jarige Frank wacht al twee jaar op een nieuwe lever. In het ziekenhuis maakt hij kennis met Dafina, een meisje dat net als hij een nieuwe lever nodig heeft. Het duurt niet lang voor er iets moois begint te bloeien tussen de twee tieners. Dan krijgt Frank op een dag het bevrijdende nieuws dat er eindelijk een donororgaan voor hem is gevonden. Terzelfdertijd gaat het slecht met Dafina: zij kreeg enkele dagen eerder een nieuwe lever, maar haar lichaam begint het orgaan af te stoten.