• 8.297.348 stemmen

Man Made Planet: Earth from Space (2017)

Documentaire | 47 minuten

Genre: Documentaire

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Kenny Scott

Plot Man Made Planet: Earth from Space

In deze documentaire onthullen astronauten de verbazingwekkende veranderingen op aarde - op zo'n epische schaal dat ze zichtbaar zijn vanuit hun baan om de planeet. Men toont hoe de mensheid haar aanwezigheid op aarde kenbaar heeft gemaakt door de vele veranderingen die we hebben aangebracht om te voldoen aan onze behoefte aan voedsel, water, energie en veiligheid.

avatar van Movsin

Movsin

Komt op Canvas-TV op 3/5/18

avatar van Movsin

Movsin

Goede, duidelijke en originele documentaire over de impact van de mens op zijn eigen thuis, onze planeet.

Hoe het uitzicht vanuit de ruimte over een periode van 45 jaar merkelijk is veranderd en dit te wijten aan de verhoogde noodzaak aan voedsel en energie.

Film wijst meermaals op de drastische bevolkingsaangroei en waarschuwt in zijn slot ook voor de gevolgen van de klimaatverandering, ook al tengevolge menselijke ingrepen.