Lutine (2016)

Frankrijk

geregisseerd door Isabelle Broué
met Isabelle Broué, Mathieu Bisson en Philippe Rebbot

Een regisseuse filmt een documentaire over polyamorie. Dit laatste impliceert een levenswijze waarin men open staat voor het hebben van meer dan één liefdesrelatie tegelijkertijd, waarbij ruimte is voor seksualiteit, op de voorwaarde dat dit gebeurt in openheid en eerlijkheid en met medeweten en instemming van alle betrokkenen. Haar film situeert zich ergens tussen documentaire en fictie. Ze neemt risico's en kan niet altijd de consequenties ervan inzien... Zal haar lieveling de uitdaging van polyamorie aankunnen? Zal ze haar film kunnen afmaken?