Ex Funeris (2018)

België
Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Alexandre Drouet
met Hugues Hausman, Maud Lefebvre en Frederik Haugness

Een firma komt voor de dag met een revolutionaire oplossing voor een eeuwenoud probleem: hoe de doden weer tot leven wekken? Maar kort daarna vindt een kosmische ramp plaats en de hele planeet belandt pardoes weer in de steentijd. Acht maanden later dwaalt een mysterieuze man tussen de brokstukken van de verdwenen maatschappij, terwijl de overlevenden zich zo goed en zo kwaad mogelijk trachten te organiseren.