Cannibals and Carpet Fitters (2017)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Horror

geregisseerd door James Bushe
met Christopher Whitlow, Darren Sean Enright en Dominic Holmes

Het gaat niet zo goed met een Britse kleinhandel in tapijten. Als het op een haar na failliete Cupid Carpets een nieuwe opdracht krijgt, springt de baas erop. Nietsvermoedend stuurt hij zijn team naar het afgelegen landhuis van een gemoedelijke matrone en haar uitsluitend mannelijke kroost. Veel bezoekers krijgen ze ook al niet, want ze werpen zich meteen vol vuur op de tapijtleggers. Het duurt even voor die doorhebben dat het gaat om een stelletje ontaarde menseneters, maar dan is de afvalrace al begonnen.