• 8.300.727 stemmen

Cannibals and Carpet Fitters (2017)

Komedie / Horror | 83 minuten

Genre: Komedie / Horror

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: James Bushe

Met onder meer: Christopher Whitlow, Darren Sean Enright en Dominic Holmes

IMDb beoordeling: 5,3 (714)

Plot Cannibals and Carpet Fitters

Het gaat niet zo goed met een Britse kleinhandel in tapijten. Als het op een haar na failliete Cupid Carpets een nieuwe opdracht krijgt, springt de baas erop. Nietsvermoedend stuurt hij zijn team naar het afgelegen landhuis van een gemoedelijke matrone en haar uitsluitend mannelijke kroost. Veel bezoekers krijgen ze ook al niet, want ze werpen zich meteen vol vuur op de tapijtleggers. Het duurt even voor die doorhebben dat het gaat om een stelletje ontaarde menseneters, maar dan is de afvalrace al begonnen.

imageimageimageimageimage

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Een echte B-Film, maar wel doorspekt met humor en dat siert deze film over menseneters.

Ik heb wel slechtere films gezien zonder het predikaat B film.

Mooie kills, goeie shots en een flinke dosis gore zoals dit in zulke films hoort te zijn.

Niet voor iedereen weggelegd, maar voor mij een voldoende omdat ik hier wel van kon genieten.