Naparnik (2017)

Rusland
Avontuur / Komedie

geregisseerd door Alexander Andryuschenko
met Andrey Nazimov, Elizaveta Arzamasova en Kseniya Lavrova-Glinka

Igor Khromov is undercoveragent in hart en nieren. Hij heeft het voorbije jaar doorgebracht in een van de zwaarste gevangenissen van Vladivostok, waar hij infiltreerde bij de lokale maffia. Nu moet hij die rol verder spelen op vrije voeten. Een waarzegster denkt daar anders over en vervloekt hem, met als gevolg een kogelregen waar zelfs zijn taaie lijf niet aan kan weerstaan. Igor wordt wakker als een herboren man, letterlijk wel te verstaan. Hij bevindt zich namelijk in het lichaam van een pasgeboren baby en moet meer dan een jaar wachten om zijn eerste stapjes te zetten en iets verstaanbaars uit zijn mond te krijgen.