Inkarnacija (2016)

Servië
Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Filip Kovacevic
met Stojan Djordjevic, Daca Vidosavljevic en Sten Zendor

Een man wordt wakker op een bankje aan een plein zonder te weten wie hij is, totdat hij wordt neergeschoten door twee gemaskerde mannen. Maar na zijn dood wordt hij weer wakker op hetzelfde bankje en uiteindelijk beleeft hij keer op keer zijn moordaanslag. Verstrikt in deze situatie moet hij proberen erachter te komen wie hij is en waar hij in verzeild is geraakt.