The Song of Sway Lake (2017)

geregisseerd door Ari Gold
met Rory Culkin, Robert Sheehan en Isabelle McNally

Het is zomer bij Sway Lake in het Adirondackgebergte, New York. De muziekverzamelaar Ollie Sway wil met behulp van zijn Russische en enige vriend Nikolai een 78-toerenplaat stelen uit het landgoed van zijn familie. Ollie denkt dat zijn vader deze voor hem heeft verborgen vooraleer hij zichzelf van het leven beroofde en vermoedt dat het bezitten ervan zijn leven helemaal zal doen veranderen. De missie van de mannen lijkt gemakkelijk, al hadden ze wellicht niet gerekend op de matriarch Charlie Sway. Zij heeft zo haar eigen plannen.

avatar van Esteban
Het blijft eeuwig wachten op deze, sinds de eerste aankondiging al benieuwd naar.

Dit komt op de TV-zender Sundance Fr op 21/6/19 om 20.35 u,Esteban.
Dit is dan in originele versie, maar alleen maar met franstalige onderschriften.

avatar van Esteban
Helaas geen toegang tot die zender, maar bedankt voor de tip.