Happy (2016)

Duitsland / Thailand
Documentaire

geregisseerd door Carolin Genreith

De vader van Carolin, Dieter, is al een paar jaar veel veranderd. Nadat hij gescheiden was van zijn vrouw, de moeder van Carolin, reisde hij elk jaar voor een paar weken naar Thailand, soms alleen, soms met vrienden - allemaal over de 60 en gescheiden. De vader zegt dat hij daar de beste tijd van zijn leven heeft. “Happy” is een documentaire over een vader en zijn dochter, de zoektocht naar geluk in de herfstjaren van het leven en de vraag wat liefde eigenlijk is als je ouder bent dan 60 en bang bent om alleen oud te worden.