Venus Obscura (2017)

Frankrijk

geregisseerd door Christophe Karabache
met Cédrick Spinassou, Zalfa Seurat en Loredana Flori

Een theaterregisseur brengt zijn twee acteurs en zijn assistent naar een afgelegen huisje op het platteland. Hij hoopt zo beter te repeteren voor hun toneelopvoering van 'De Hamlet-Machine' van Heiner Müller. Wanneer ze er zijn wordt de kleine groep niet alleen met de saaiheid van de dagelijkse routine geconfronteerd, maar ook met spanningen en de gebruikelijke moeilijkheden van repetities. Uiteindelijk vinden er ook vreemde gebeurtenissen plaats die buitengewoon en extreem van aard blijken te zijn.