Gao Geung Jing Dou Fu (2017)

Alternatieve titels: Vampire Cleanup Department | 救僵清道夫

Hongkong
Horror / Actie

geregisseerd door Sin-Hang Chiu en Pak-Wing Yan
met Siu-Ho Chin, Babyjohn Choi en Hok-chi Chiu

In het hedendaagse Hongkong sluit de alledaagse millennial Tim Cheung zich aan bij het Vampire Cleanup Department, een speciale en geheime taskforce die al jaren af te rekenen krijgt met de beruchte Chinese vampier Goeng Si. Tim Cheung zal zich snel tot vampierenjager moeten ontpoppen, om de veiligheid van Hongkong te garanderen. Zijn loyaliteit wordt echter danig op de proef gesteld.