Oso Polar (2017)

Alternatieve titel: Polar Bear

Mexico

geregisseerd door Marcelo Tobar
met Humberto Busto, Veronica Toussaint en Cristian Magaloni

De jonge Heriberto geeft twee voormalige klasgenoten, Flor en Trujillo, een lift naar een schoolreünie aan de andere kant van de stad. Hij probeert met hen het contact te hernieuwen, maar de twee gaan verder met waar ze op school tegen hem geëindigd zijn: met hem te pesten. Heriberto is echter niet meer een persoon die alles gelaten ondergaat en heeft de verrassing van hun leven voor hen.