Theatre of the Deranged II (2013)

Alternatieve titel: Theatre of the Deranged 2

Horror / Komedie

geregisseerd door James Cullen Bressack, Shawn Burkett, Eric Hollerbach, Christopher Leto, Dustin Mills en Shane Ryan
met Eric Hollerbach, Aaron Quick Nelson en Eri Akita

De gastheer van de avond, genaamd Damien Shadows, trakteert dit maal op vijf verschillende smerige horrorverhalen. Helaas zijn deze korte horrorfilmpjes stuk voor stuk vervloekt en behekst. Gelukkig is Damien Shadows er om de boze geesten af te weren.