Qiang Ni Kai Ke (2017)

1 stem

Taiwan

geregisseerd door Xi Huang
met Lawrence Ko, Rima Zeidan en Sean Huang

Hsu Zi Qi is een jonge vrouw die alleen in de stad woont. Lee is de autistische zoon van de hospita van Zi Qi, die zichzelf probeert te bevrijden van zijn beschermende moeder. Feng is een verlegen jonge bouwer, die worstelt met de constante mankementen aan zijn auto. Al deze personages zijn onderling met elkaar verbonden. Ze kennen momenten van eenzaamheid en spijt die het leven in een metropool moeilijk maken en hebben allemaal behoefte aan eenvoudig menselijk contact.