A Place in Hell (2015)

Horror / Thriller

geregisseerd door David Boorboor
met Lewis Smith, Noree Victoria en Brian Anthony Wilson

Het is Halloween. Nicole Hart en een enkele andere filmstudenten zijn bezig met het opnemen van een horrorfilm voor een schoolopdracht. Ze doen dit op een boerderij op het platteland van New Jersey. Ondertussen heeft rechercheur John McInnis het lastig met het feit dat hij er vijf jaar geleden niet in slaagde een beruchte seriemoordenaar op te pakken. Wanneer de filmstudenten één voor één op brute wijze afgeslacht worden, blijkt McInnis hun enige hoop. Zal hij ditmaal wél slagen?