Mga Gabing Kasinghaba Ng Hair Ko (2017)

Alternatieve titel: Those Long-Haired Nights

Filipijnen

geregisseerd door Gerardo Calagui
met Rocky Salumbides, Anthony Falcon en Matt Daclan

In dit portret van prostitutie staan de transseksuele vrouwen Tuesday, Amanda en Barbie, sekswerkers en vriendinnen, in Burgos, de rosse buurt van Manilla, centraal. Tuesday heeft een ontmoeting met een ruwe klant van wie ze vreest dat hij haar niet zal accepteren. Amanda keert terug naar haar provincie om de doop bij te wonen van de zoon van haar ex-vriendin en Barbie raakt diep verstrikt in de gevaarlijke wereld van de drugshandel.