Punk Fu Zombie (2017)

Canada
Komedie / Horror

geregisseerd door Gabriel Claveau
met Xavier Dumontier, Kim de Falc en Stéphane Messier

2048, Hochelaga. Het is reeds twintig jaar geleden dat een beweging, die geleid werd door de machtige Charles Maurice, ervoor zorgde dat Quebec weer onafhankelijk werd na een zombie-invasie. Kort daarna werd Maurice op een oneerlijke manier minister-president. De problemen beginnen wanneer Quebec opnieuw aangevallen wordt, ditmaal door demonische wezens. Zach, de zoon van Maurice, krijgt de opdracht ervoor te zorgen dat de rust in het land wederkeert. Hij stelt een team samen.