Resolution Song (2018)

Drama / Familie

geregisseerd door Antonio James
met Lester Speight, Torrei Hart en Kennedy Lea Slocum

Margaret, een onderdanige huisvrouw met een familie die rouwt om de tragische dood van haar oudste zoon Lincoln, worstelt om haar familie bij elkaar te houden. Margaret's echtgenoot, Marcus, is radeloos door de dood van zijn "favoriete" zoon en misbruikt emotioneel en verbaal de familie. Margaret is machteloos en waakt over Marcus die hun jongere 17-jarige zoon Levi, kwalijk neemt dat hij niet kan voldoen aan zijn verwachtingen. Het enige wat Marcus voldoening kan geven is wraak nemen op zijn buurman Steve, die drie jaar geleden verantwoordelijk was voor de dood van Lincoln. Hoewel er drie jaar verstreken zijn zonder een enkel woord tussen beide families, zoeken zowel Levi als Brianna hun toevlucht en geluk in de muziek.