Ralang Road (2017)

India
Drama / Mystery

geregisseerd door Karma Takapa
met Shubham, Sonam Wangyal Ladimpa en Domber Mani Pradhan

'Ralang Road' gaat over vier personen in een kleine stad midden in de deelstaat Sikkim, gelegen in het Himalayagebergte. Hun verhalen zijn verweven in een labyrint van het plaatselijke landschap, dorpsgebouwen en de sociale kosmos. Teacher, die naar de regio komt om dringende emotionele problemen op te lossen, heeft schijnbaar weinig gemeen met de dorpelingen. Maar hoe onwaarschijnlijk het ook lijkt, het lot zorgt voor een ontmoeting met twee plaatselijke mannen die hun tijd verdoen met door de straten te zwerven. Het vierde personage is de eeuwig zwijgzame eigenaar van een biljartclub. Verschillende toevalligheden plaatsen hen midden in een onvoorstelbare reeks van gebeurtenissen.