The Promise (2017)

geregisseerd door Candy J. Beard en Daniel Beard
met Bruce Royer, Katie Peterson en Ken Kercheval

Mackenzie Miller is een mooie en succesvolle jonge vrouw die op zoek is naar de ware. Ze probeert ook een belofte na te komen die ze aan haar stervende grootmoeder heeft gedaan. Die belofte was dat ze 'er altijd zou zijn' om voor haar ouder wordende grootvader te zorgen, en hem nooit in een verzorgingstehuis te plaatsen. Ook heeft ze haar grootmoeder beloofd om nooit te gaan daten met een man, die haar grootvader niet zou goedkeuren.

Teaser