Jagga Jasoos (2017)

India
Actie / Avontuur

geregisseerd door Anurag Basu
met Katrina Kaif, Ranbir Kapoor en Sanjay Dutt

Jagga, een verlegen jongen, woont in een ouderwets klein dorpje samen met zijn ongeluk-aantrekkende vader Bagchi. Wanneer Jagga opgroeit, stuurt zijn vader hem naar een kostschool, voordat hij plotseling op mysterieuze wijze verdwijnt. Het enige contact dat Jagga met zijn vader heeft door de jaren heen, is een videoband die hij met de post krijgt elk jaar op zijn verjaardag. Jagga groeit op tot een nieuwsgierige, slimme en scherpe man, die trucjes gebruikt die hij van zijn vader heeft geleerd. Wanneer Jagga’s vader geen videoband meer stuurt, gaat Jagga op avontuur om het mysterie op te lossen.