Growing Pains (1980)

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door Francis Megahy
met Barbara Kellerman, Gary Bond en Norman Beaton

Na de dood van hun zoon William adopteren de diplomate Laurie Morton en haar man, de wetenschapper Terence Morton een jongen genaamd James. De knaap is afkomstig van een weeshuis. Van het moment dat James naar het huis van Morton op het platteland verhuist gebeuren er vreemde dingen met de familie. Ze komen tot de verbijsterende vaststelling dat James bezeten is van een wraakzuchtige geest...

avatar van Noodless
Het verhaal is interessant om te volgen en er zit ook een leuke boodschap in verweven. Naarmate het verhaal vordert, wordt het helaas wat minder, zeker naar het einde toe waar de uitwerking van het slot toch wel heel zwakjes wordt afgerond. 5/10