Rock, Paper, Scissors (2017)

Drama / Horror

geregisseerd door Tom Holland
met Luke Macfarlane, Michael Madsen en Tatum O'Neal

Peter Harris keert terug naar zijn ouderlijk huis als hij na 20 jaar in een kliniek voor krankzinnige criminelen genezen wordt verklaard. Maar het huis waar hij opgroeide wekt vele angstige herinneringen op uit zijn verschrikkelijke jeugd. Als dan de mooie jonge Ashley in beeld komt, vallen de puzzelstukjes op zijn plaats en keren zijn lusten tot het moorden weer terug…

avatar van Corcicus
Tom Holland in the house!