The LXD: The Uprising Begins (2010)

Alternatieve titels: Legion of Extraordinary Dances: 1st Movie | Legion of Extraordinary Dances: 1st Movie - Uprising Begins | The LXD: Legion of Extraordinary Dances - Uprising Begins

Actie / Avontuur

geregisseerd door Jon M. Chu, Ryan Landels en Charles Oliver
met Alize Albuquerque, Philip Albuquerque en Joshua Lee Ayers

Een aantal ogenschijnlijk normale dansers ontdekt dat ze over buitengewone gaven beschikken. Ze moeten vervolgens een kant kiezen in een oorlog tussen goed en kwaad. Onder hen bevinden zich het buitenbeentje van de middelbare school Trevor Drift, de gevallen soldaat Sp3cimen, en de bescheiden held Elliot Hoo. Allen hebben ze de roeping om hun lot te vervullen en zich aan te sluiten bij het Legioen van Buitengewone Dansers.

avatar van Decec
Een goede actie/avontuur/muziek film...
Goed verhaal...
Goed acteerwerk...
Prima dansscène....
Mooi goed kwaliteit breedbeeld...
Prima achtergrond geluid/muziek met Dolby Digital...
Goed camerabeweging...
Gewoon goed, geen top...