5 Cm (2012)

Alternatieve titel: 5 Cm.

Indonesië
Avontuur / Drama

geregisseerd door Rizal Mantovani
met Herjunot Ali, Fedi Nuril en Pevita Eileen Pearce

Vijf goede vrienden kennen elkaar sinds de middelbare school. Op een dag besluiten ze om een tijdje niet met elkaar in contact te komen. Hun leven vaart andere koersen waarbij ieder zijn eigen dromen nastreeft. Na het verstrijken van de afgesproken pauze willen de vrienden de gebeurtenis vieren door een zinvolle reis te ondernemen naar de hoogste top van Java op 17 augustus, de Dag van de Onafhankelijkheid van Indonesië, om daar de nationale vlag te hijsen. Deze reis zal hun leven voorgoed veranderen.