Anti (2016)

Denemarken

geregisseerd door Morten Boesdal Halvorsen
met Stefan Hjort, Casper Kjær Jensen en Oscar Dyekjær Giese

Het is 1991. Simon en zijn beste vriend Frede zijn druk doende met het nietsdoen in een voorstadje van Kopenhagen. Simon hield altijd al van tekenen, maar kon nooit een uitlaatklep voor zijn talent vinden. Hij en Frede ontdekken bij toeval de graffiti en spuiten al snel de hele stad onder. CHAOS, een groep graffitikunstenaars uit Kopenhagen, ontdekt hen en ze worden beide ingelijfd.