Spaak (2017)

Nederland
Drama / Thriller

geregisseerd door Steven de Jong
met Tim Douwsma, Aart Staartjes en Jack Wouterse

Luuk Meijer (Tim Douwsma) is een talentvol baanwielrenner en bovendien ook nog een geniale scheikundestudent. Hij experimenteert veelvuldig met zelfgemaakte drugs. Samen met zijn vriendin Vanessa maakt hij wilde plannen om snel geld te verdienen. Hij wil net zo succesvol in zaken worden als zijn vader. Zijn beste maatje Angela kan zijn keuzes echter maar moeilijk accepteren. Luuk krijgt de tip om zijn eigen geproduceerde pretpilletjes naar Scandinavië te smokkelen. Zijn oude wielrencoach Dieter geeft hem onbedoeld een voorschot om de ''Black Bitch'' te maken in zijn eigen lab. De smokkelpoging mislukt echter volledig en Luuk verdwijnt in een Zweedse cel. Met Jurgen, die ook afkomstig is uit Nederland, zet hij een ingenieuze ontsnapping op touw.

Vanaf maart 2017 in de bioscoop
EDIT: release verplaatst naar 7 september

avatar van Flitskikker
Gaat maart denk ik niet halen. Facebook-pagina meldt nu "2017".

Flitskikker schreef:
Gaat maart denk ik niet halen. Facebook-pagina meldt nu "2017".

Nieuwe releasedatum is nu bekend: vanaf 7 september in de bioscoop

avatar van predator
Leuk, gemiddeld een 5. Terwijl de recensies vernietigend zijn......

avatar van Lui
Lui (crew)
Haha ja, van users die zich even ingeschreven hebben om 5 sterren te geven. Triest.

avatar van perceived
Nogal opvallend ja

Kan Aart Staartjes een Gouden kalf krijgen voor deze rol?

annemiek12 schreef:
Kan Aart Staartjes een Gouden kalf krijgen voor deze rol?

Mailadres [email protected]

avatar van BlueJudaskiss
Dit gebeurde ook al bij Stuk...

avatar van Stephan
Kijk... Je eigen creaties met 5 sterren belonen ligt voor de hand, maar wat "not done" is, is met een alter-ego gericht de films van je collega's naar beneden stemmen.

avatar van Flitskikker
Is deze film nou omgevormd tot serie?
Filmambassade • Series

Flitskikker schreef:
Is deze film nou omgevormd tot serie?
Filmambassade • Series

Gewoon de opgeknipte film, lijkt me.