The Inspectors 2: A Shred of Evidence (2000)

Misdaad / Mystery

geregisseerd door Brad Turner
met Louis Gossett Jr., Jonathan Silverman en Michael Madsen

Op zekere dag wordt een man dood teruggevonden in zijn auto. Niemand weet wie de man is. Hij heeft alleen valse papieren bij zich: een vals rijbewijs, een valse identiteitskaart en ook de auto is gehuurd onder een fictieve naam. Door verder onderzoek kunnen de inspecteurs Frank Hughes en Alex Urbina de zaak linken aan een zaak waarbij op grote schaal kredietkaartenfraude gepleegd werd. Hun spoor leidt tot Joe, een notoir bedrieger die er niet voor terugschrikt om in zijn gesjoemel met kredietkaarten, valse identiteitspapieren en het stelen van informatie en geld, ook mensen te vermoorden.

avatar van speedy23
Degelijk vervolg op The Inspectors uit 1998. Het duo Silverman/Gossett vormt een goed team en levert uitstekend acteerwerk af. Regisseur Turner maakte hier blijkbaar de definitieve overstap van tv-series naar films...

Prima vervolg inderdaad, die kwalitatief niet minder is dan deel 1. Dit keer geen inspecteurs van de politie, FBI of CIA maar van de post. Leuke invalshoek.

Hbe deze film zo net gezien en ik moet zeggen nog goede film.De eerste heb ik nog niet gezien maar ik heb van deze geen slechte punten.Maar dat is meestal bij waar gebeurde verhalen.Goede film,sterk verhaal en zit zeer goed in elkaar allemaal vind.
Goede acteurs ook nog.
3.5sterren voor een onbekende maar toch goede film

avatar van slik
Idd,onbekende film maar wel zeer mooi.Ook eens op zoek gaan naar deel 1.Waat iemand of het beter is?

avatar van speedy23
Is minstens evengoed als dit deel.

speedy23 schreef:

Is minstens evengoed als dit deel.

Dan moet ik die ook wel is zien:)