A Man, a Woman and a Bank (1979)

Canada
Komedie / Misdaad

geregisseerd door Noel Black
met Donald Sutherland, Brooke Adams en Paul Mazursky

Reese Halpen en zijn vriend Norman hebben samen een plan uitgedokterd om een bank te overvallen. Ze willen dit doen door in het computersysteem van de bank binnen te breken. Maar enkele dagen voor de bewuste dag, maakt Reese tijdens een bezoek aan de bank kennis met een fotografe, die een foto van hem maakt voor reclameaffiches voor de bank.

neo (crew)
De grote fout van de film is de ''Woman'' uit de titel. Het lijkt in het begin op een typische heist film, maar verzandt te snel en te vaak in zinloos gezever over relaties. Sutherland en Mazurky (raad op wie die verdomd veel op deze poster lijkt) spelen aardig, maar het vermaakgehalte is bijzonder laag. 2 sterren

Deze zou ik graag eens zien met Sutherland. Enig idee waar deze nog te verkrijgen is op dvd/importdvd of blu ray?