Taklub (2015)

Alternatieve titel: Trap

Filipijnen

geregisseerd door Brillante Mendoza
met Nora Aunor, Soliman Cruz en Julio Diaz

In de nasleep van orkaan Haiyan proberen drie verschillende personen om te gaan met de vernietigende gevolgen en zijn ze op zoek naar hun dierbaren. Bebeth zoekt naar de overblijfselen van haar kinderen. Larry heeft zijn vrouw verloren en sluit zich aan bij een groep christenen. Erwin tenslotte heeft te maken met het verlies van zijn ouders en de verzorging van zijn jongere zusje.