Wuthering High (2015)

Alternatieve titels: Wuthering High School | The Wrong Boyfriend

Drama / Thriller

geregisseerd door Anthony DiBlasi
met Francesca Eastwood, Paloma Kwiatkowski en James Caan

De rijke familie Earnshaw adopteert Heath, een tiener met problemen. Dochter Cathy valt als een blok voor haar nieuwe stiefbroer, maar haar rijk vriendje Eddie en de rest van de high society kunnen dit niet waarderen. Echter, Cathy is blind voor de gevaarlijke kant van Heath, totdat het te laat is.

avatar van BlueJudaskiss
Toch niet eens zo heel onaardige poging van The Asylum in het genre van de rijke meisjes in Beverly Hils. Leuk ook om een keer een film van hun zonder monsters te zien - prima eerste poging. Het heeft allemaal niet veel om het lijf en het script moet zich in soms in allerlei ongeloofwaardige bochten wringen om het boek te volgen, maar de vertaling naar deze setting heeft wel iets lolligs. Acteurs wisselend: Heath en Edgar waardeloos, Cathy en zus van Edgar in orde.