• 8.564.344 stemmen

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Tereddüt

Chehnaz, een aantrekkelijke moderne vrouw, en haar man Cem wonen in een hippe wijk in Istanboel. Chehnaz wordt toegewezen aan een openbaar ziekenhuis in een kleine afgelegen badplaats om 2 jaar als co-assistent in de psychiatrie te werken. Tijdens de behandeling van haar patiënten kijkt ze vooral uit naar het weekend en het leven in Istanboel. Na verloop van tijd wordt Chehnaz's seksuele probleem met haar man echter steeds duidelijker. Een probleem dat ze niet in staat is onder ogen te komen. Dan ontmoet ze Elmas, een jonge vrouw uit de stad, en verandert haar leven voorgoed.

imageimageimage

avatar van Malick

Malick

De film mag helaas niet meer gedistribueerd worden. Netflix heeft de wereldwijde rechten gekocht.

avatar van Capablanca

Capablanca

Deze film is zeker de moeite waard, vooral vanwege de rol van Ecem Uzun.

avatar van Donnie Vallermee

Donnie Vallermee

Wat een ONGELOFELIJKE KUTFILM zeg !

Zelden ZO slecht gezien !

Gaat echt NERGENS over...

Tis maar goed dat ik geen ene fuck te doen had zeg tjongejonge....

(EDIT moderator: signature verwijderd)

avatar van John Milton

John Milton

Die lijsten we in.

avatar van Creative-lady

Creative-lady

Het is inderdaad niet zo'n mooie film.

Enkel een meisje en een psychiater die tegen elkaar praten?

Er zit geen 'verhaal' in.

En het einde???

Ook leeg

avatar van Brandt

Brandt

Clair obscur is een lichte voorgrond tegen een donkere achtergrond. Zo kun je deze film dan ook zien. De twee totaal verschillende levens van de vrijgevochten Chennaz en de eenzame, misbruikte Elmas komen met elkaar in aanraking en dat zet het spel op de wagen. Regisseur Ustaoglu legt niet veel uit en laat de kijker oordelen, wat leidt tot een intense film die zeker wel de moeite waard is.