Mennesker Bliver Spist (2015)

Denemarken
Komedie / Drama

geregisseerd door Erik Clausen
met Lærke Winther Andersen, Nicolas Bro en Bodil Jørgensen

Ingelise en Herluf zijn al jaren gelukkig getrouwd. Hun huwelijk zit echter in het slob en Ingelise begint een geheime affaire met een collega. Daarnaast is ze druk bezig met de voorbereidingen voor het derde huwelijk va hun dochter Gite. Ondertussen probeert Herluf er alles aan te doen om zijn verplichtingen na te komen als echtgenoot, vader en monteur. Wanneer Herluf op een dag niet meer thuiskomt uit zijn werk beginnen Ingelise en de familie pas te merken hoeveel ze hem missen en hoe weinig ze eigenlijk van hem weten.