134.917 gebruikers | 85.737 films | 31.053 regisseurs | 3.508.980 berichten | 4.931.474 stemmen

Legaal downloaden van films

gebruiker
bericht

Madecineman
(moderator)
bericht [permalink] geplaatst op 15 februari 2011, 18:18 uur
Film staat ook al op de site.

bericht [permalink] geplaatst op 13 augustus 2011, 13:10 uur
Pirate Bay en uTorrent zijn toch legaal? Om te downloaden bedoel ik dan, want ik weet dat uploaden illigaal is.

starbright boy
(moderator)
bericht [permalink] geplaatst op 13 augustus 2011, 13:14 uur
Daarmee is Nederland een uitzondering.

Maar omdat het uploaden van die films illegaal is horen ze niet in dit topic, dit topic gaat over volledig legale downloadinitiatieven.

bericht [permalink] geplaatst op 14 augustus 2011, 19:58 uur
Ik download weleens een filmpje via een betaalde site.

Dat betekend dat ik voor 3 maanden een vaste prijs betaal.
De dvd's brand ik niet op een DVD, want koop liever als deze mij bevalt ze origineel op DVD of Blu-ray. Site's zoals Piratebay zijn allemaal illegaal, je upload toch automatisch (bewust of onbewust)! In Nederland is downloaden legaal en uploaden illegaal.

Ik betaal liever een prijsje zodat ik weet dat ik goede kwaliteit met subtitels heb en ik weet dat ik niet upload. Dan dat ik illegaal bezig ben en cam troep heb.

bericht [permalink] geplaatst op 30 oktober 2011, 17:53 uur
daxclusive schreef:
Ik download weleens een filmpje via een betaalde site.

Dat betekend dat ik voor 3 maanden een vaste prijs betaal.
De dvd's brand ik niet op een DVD, want koop liever als deze mij bevalt ze origineel op DVD of Blu-ray. Site's zoals Piratebay zijn allemaal illegaal, je upload toch automatisch (bewust of onbewust)! In Nederland is downloaden legaal en uploaden illegaal.

Ik betaal liever een prijsje zodat ik weet dat ik goede kwaliteit met subtitels heb en ik weet dat ik niet upload. Dan dat ik illegaal bezig ben en cam troep heb.

Via welk programma doen je dat? Ik zoek al heel lang naar zo'n programma dat ik films van goede kwaliteit van downloaden tegen een redelijke prijs.

bericht [permalink] geplaatst op 23 december 2011, 5:07 uur
daxclusive schreef:
Site's zoals Piratebay zijn allemaal illegaal, je upload toch automatisch (bewust of onbewust)! In Nederland is downloaden legaal en uploaden illegaal.

Daarvoor is er dus Usenet :) www.spotplanet.org

bericht [permalink] geplaatst op 2 februari 2012, 14:12 uur
Downloaden = legaal, dus je kan alle films binnenhalen die je maar wil!

bericht [permalink] geplaatst op 24 mei 2012, 14:25 uur
Hier een lijst van veelal oude films waarbij het kopieerrecht niet van toepassing is.

Lijst van films in het publiek domein - Wikipedia - nl.wikipedia.org