Legaal downloaden van films
[permalink] geplaatst op 15 februari 2011, 18:18 uurFilm staat ook al op de site.
[permalink] geplaatst op 13 augustus 2011, 13:10 uurPirate Bay en uTorrent zijn toch legaal? Om te downloaden bedoel ik dan, want ik weet dat uploaden illigaal is.
[permalink] geplaatst op 13 augustus 2011, 13:14 uurDaarmee is Nederland een uitzondering.
Maar omdat het uploaden van die films illegaal is horen ze niet in dit topic, dit topic gaat over volledig legale downloadinitiatieven.
[permalink] geplaatst op 14 augustus 2011, 19:58 uurIk download weleens een filmpje via een betaalde site.
Dat betekend dat ik voor 3 maanden een vaste prijs betaal.
De dvd's brand ik niet op een DVD, want koop liever als deze mij bevalt ze origineel op DVD of Blu-ray. Site's zoals Piratebay zijn allemaal illegaal, je upload toch automatisch (bewust of onbewust)! In Nederland is downloaden legaal en uploaden illegaal.
Ik betaal liever een prijsje zodat ik weet dat ik goede kwaliteit met subtitels heb en ik weet dat ik niet upload. Dan dat ik illegaal bezig ben en cam troep heb.
[permalink] geplaatst op 30 oktober 2011, 17:53 uurdaxclusive schreef:
Ik download weleens een filmpje via een betaalde site.
Dat betekend dat ik voor 3 maanden een vaste prijs betaal.
De dvd's brand ik niet op een DVD, want koop liever als deze mij bevalt ze origineel op DVD of Blu-ray. Site's zoals Piratebay zijn allemaal illegaal, je upload toch automatisch (bewust of onbewust)! In Nederland is downloaden legaal en uploaden illegaal.
Ik betaal liever een prijsje zodat ik weet dat ik goede kwaliteit met subtitels heb en ik weet dat ik niet upload. Dan dat ik illegaal bezig ben en cam troep heb.
Via welk programma doen je dat? Ik zoek al heel lang naar zo'n programma dat ik films van goede kwaliteit van downloaden tegen een redelijke prijs.
[permalink] geplaatst op 23 december 2011, 5:07 uurdaxclusive schreef:
Site's zoals Piratebay zijn allemaal illegaal, je upload toch automatisch (bewust of onbewust)! In Nederland is downloaden legaal en uploaden illegaal.
Daarvoor is er dus Usenet

www.spotplanet.org
[permalink] geplaatst op 2 februari 2012, 14:12 uurDownloaden = legaal, dus je kan alle films binnenhalen die je maar wil!
[permalink] geplaatst op 24 mei 2012, 14:25 uur