- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
ik ben mijn film screenshot folder aant doornemen en kwam deze tegen, geen idee alleen welke film.
Uit welke film komt dit?
(afbeelding)
Tom Skerritt in "Alien" lijkt me.
jaaptrekhaak
-
- 10 berichten
- 15 stemmen
Thanks! Dat was hem inderdaad, goeie film
En deze dan? :$

Zuzuu
-
- 557 berichten
- 757 stemmen
Ik zoek een film. Het gaat over een kat die de enige is die het meisje ziet en dat meisje heeft zijn hulp nodig.
Dat is alles wat ik kan vertellen, ik herinner me het vaag.
blabla
-
- 2070 berichten
- 5246 stemmen
The Omen.
jaaptrekhaak
-
- 10 berichten
- 15 stemmen
heel erg bedankt!
ik zou ook graag willen weten welke dit is :$

geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
moet zich wel in de jaren 80 afspelen aan de poster op de achtergrond te zien
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
heel erg bedankt!
ik zou ook graag willen weten welke dit is :$
(afbeelding)
Je kunt ze ook hier plaatsen, doe je gelijk mee aan een spelletje. 
peterweet
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op zoek naar de titel van een film, hij is volgens mij uit 2003 in ieder geval recent..
Het gaat over een jochie van zo'n 11 jaar die de buurt terroriseert (handel drugs, overvallen e.d.). Volgens mij is het iets met "kill" in de titel en dan nog iets. Iemand enig idee welke film dit is??
peterweet
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Nee die is het niet, het heeft wel enig sinds iets weg van die film, maar die ik bedoel is een andere film.
Ik heb alleen het begin stuklje van die film kunnen zien en heb verder dus niet zoveel info over die film. Het gaat echt over een "paar" jongens van een jaar of 11 jaar die op die leeftijd al de buurt en alles terroriseren.
volrath
-
- 38 berichten
- 4206 stemmen
Zuzuu dit is Cat's Eye uit 1985. Hij begint inderdaad met een kat die een meisje in een tv-schem ziet in een etalage die hem om hulp vraagt en vervolgens komt de kat in 3 korte horrorverhaaltjes terecht. De kat verdwijnt de eerste 2 verhaaltjes dan naar de achtergrond en in het 3e verhaal moet hij inderdaad het meisje helpen, want 's nachts komt een of ander monster uit de muur om haar adem te stelen om haar zo dus te doden en die kat voorkomt dat dan. Komt zo nu en dan nog wel eens op tv, heb hem thuis ook op dvd liggen.
Zuzuu
-
- 557 berichten
- 757 stemmen
Zuzuu dit is Cat's Eye uit 1985..
Thank you very much volrath 
---------
Uit welke film komt dit hahaha

grovonion
-
- 596 berichten
- 2206 stemmen
Stranger than fiction met Will Ferrell
jaaptrekhaak
-
- 10 berichten
- 15 stemmen
echt niemand die weet welke film dit is? 

lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Zojuist even gecontroleerd, omdat je eerder dacht dat het niet Not another teen movie was. Maar het is hem wel, die screenshot komt uit de eerste 5 minuten van de film.
=michael=
-
- 629 berichten
- 429 stemmen
Er wordt een nieuwe tweede wererld oorlogsfilm gemaakt met adolf hitler erin...
meer info heb ik niet
Iemand enig idee?
thanks
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
joe black
-
- 364 berichten
- 1462 stemmen
In Overigen > Televisie > Iemand dit toevallig gezien?:
Ik zoek de naam van de film die gisteravond om 22.15 uur begon op kanaal twee of VT4. het was een film over meisjes die een complot hadden beraamd tegen de stiefvader van één der meisjes. Ze wilden de diamanten van de erfenis verkopen voor veel geld.
Iemand gezien??? hoe heet de film?
Hilarious
-
- 1856 berichten
- 2234 stemmen
Dat was Wild Things: Diamonds in th....
peterweet
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op zoek naar de titel van een film, hij is volgens mij uit 2003 in ieder geval recent..
Het gaat over een jochie van zo'n 11 jaar die de buurt terroriseert (handel drugs, overvallen e.d.). Volgens mij is het iets met "kill" in de titel en dan nog iets. Iemand enig idee welke film dit is??
Niemand een idee??
joe black
-
- 364 berichten
- 1462 stemmen
dat was'm! Belachelijke film overigens... 
brymj
-
- 758 berichten
- 829 stemmen
ik zoek een film die eregister op tv was, het ging over een paar mensen die van een eiland weg moesten komen, waar allemaal vage dino's leefden, reptiel-achtige beesten iig. ook was er een getransformeerde vent die jacht maakte op die groep mensen, op het einde gaat een man de strijd aan met een beest en laat dan een bom exploderen in zijn mond, met hemzelf erbij, dan weten uiteindelijk drie mensen weg te komen van dat eiland, en één blijft achter, dan wordt er van alles vernietigd door helikopters enzo, en dan uiteindelijk blijft hij achter met een tas met geld, maar wordt tenslotte nog opgegeten door die beesten.
iemand enig idee?
vlugge japie
-
- 17 berichten
- 1660 stemmen
@ brymj
Ik denk deze:
Weet het niet zeker... Ik heb hem namelijk niet afgekeken want ik vond het een waardeloos stuk jatwerk.
joost.hofstede
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Titel van een film gezocht:
Jaren terug heb ik op TV een film gezien, waarvan ik mij de titel niet kan herinneren.
De film gaat over een jongen in Engeland van een jaar of vijftien die regelmatig met de politie in aanraking komt.
Zijn gedrag wordt veroorzaakt doordat hij geen vader heeft en zijn moeder ligt het grootste deel van de tijd dronken op de bank.
De film eindigt ermee dat hij zich terug trekt in een ruimte (soort kast) in zijn kamer, waar hij allerlei muurtekeningen heeft gemaakt en waar hij blijft zitten, terwijl hij de gordijnen in brand heeft gestoken.
Terwijl het huis vlam vat hoor je Roads van Portishead.
Wie kent deze film en kan mij vertellen hoe de film heet?
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
@joost
Kan het deze zijn?
http://imdb.com/title/tt0113666/
Ja Little Criminals een candese film
http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Criminals_(film)
Uitgezonden door de NPS in 1997 vond ik ergens. En staat niet op de site.
Lilyroos
-
- 177 berichten
- 191 stemmen
Ik zoek de titel van een film met Sean Connery. Hij is de vader van een gezin waarvan Angelina Jolie een dochter blijkt te zijn. In 't begin zijn het allemaal aparte verhalen die dan op 't einde samenkomen. Er zijn nog een paar heel bekende acteurs die meespelen, maar ik weet niet meer wie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.