• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.229 gebruikers
  • 9.386.805 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

Het blijft wel erg grappig dat veel Ajax fans de vlag uithingen toen bekend werd dat Van Gaal bondscoach werd en vervolgens heeft diezelfde Van Gaal bijna enkel oog voor Rotterdam-Zuid.

En nog met veel succes ook . Niets is groter dan dat ene woord blijkt maar weer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eindelijk. 0-1 Valencia.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Lekkere goal

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Nu hopen op 0-2. Laffe ploeg dat PSG.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

Het blijft wel erg grappig dat veel Ajax fans de vlag uithingen toen bekend werd dat Van Gaal bondscoach werd en vervolgens heeft diezelfde Van Gaal bijna enkel oog voor Rotterdam-Zuid.

En nog met veel succes ook . Niets is groter dan dat ene woord blijkt maar weer.

Onzin. De meeste Ajax fans waren wel klaar met Louis na zijn mes in de rug bij Cruijff. Maar dat de man een goede coach is die een ploeg op kan bouwen valt niet te ontkennen. Daarbij zijn er ook te weinig talentvolle Nederlandse Ajacieden om op te roepen. Overigens heb ik wel een beetje het gevoel van Louis nog boos op Ajax is en dat ook wat laat merken in zijn selectiebeleid. Maar ben best tevreden over zijn werk tot nu toe.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Pffff. Triest. 1-1.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een goal weer . Jammer, was dat PSG graag kwijt geweest. Wat een kneus ook die Lavezzi, zo scoren en je shirt uittrekken. Epic fail.

Pfffrt. Ik ga naar mijn koningin op Blu-ray kijken.

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

2 Feyenoorders die Siem de Jong verdedigen tegenover kritische Ajacieden

Welkom in de twiligh zone, hehe. Overigens kan ik me wel in je woorden vinden. Siem is best onderschat. Maar hij zal denk ik nooit doorgroeien naar Europees topniveau.

De Jong is geen top nee, maar toch wel een prima voetballer met een goede functionele techniek, veel inzet en doelgerichtheid. Dat maakt 3.

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

En 2-0. Nu moet Celtic er nog maar 5 maken.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Makkie!

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De meeste Ajax fans waren wel klaar met Louis na zijn mes in de rug bij Cruijff.

Weet ik. Maar toch blijf ik het deels wel raar vinden. Van Gaal heeft als coach meer voor Ajax betekent dan Cruijff. Qua prijzen. Ik vind het altijd een beetje flauw dat gedoe met twee kampen enzo. Anyway blijf ik het heel grappig vinden allemaal. Van Gaal die uiteindelijk koos voor Van Persie ipv Huntelaar en daarnaast veel oog heeft voor Feyenoord.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ontzettend slechte scheids trouwens, bij PSG - Valencia.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Jammer. Kut PSG.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Toch prachtig dat PSG door is? Als ik het 1 club gun is dat het wel.

Real, Dortmund, Juve en PSG, niks mis mee tot dusverre!

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Heb jij ze zien spelen? Belachelijk, in eigen huis gewoon de hele wedstrijd niets doen en dan dat lucky goaltje van Lavezzi.

Haal Zlatan eruit en het is helemaal niets.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Nounou, fantastische spelers als Lucas en Pastore, een heerlijk centrum met de moordenaars Silva en Alex... lekker team hoor. Vandaag minder, dat klopt. Maar buiten dat vind ik het verhaal ook mooi met die oliesheiks. Die teams hebben mijn sympathie altijd wel.

Over die kneuzenselectie van Van Gaal; wen er maar aan boys

mjk87 (moderator films)

• 14552 berichten
  • 4532 stemmen

Joy4ever schreef:

Niets is groter dan dat ene woord blijkt maar weer.

En dan zijn jullie voor daden en geen woorden. Wat is het nou?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Nounou, fantastische spelers als Lucas en Pastore, een heerlijk centrum met de moordenaars Silva en Alex... lekker team hoor. Vandaag minder, dat klopt. Maar buiten dat vind ik het verhaal ook mooi met die oliesheiks. Die teams hebben mijn sympathie altijd wel.

Over die kneuzenselectie van Van Gaal; wen er maar aan boys

Kneuzenselectie is anders wel op weg naar het WK, dat is al meer dan hij met zijn vorige sterrenelftal bereikt. Verder prima mix van jong en oud met een hoop aanstormendtalent dat in de nationale jeugdelftallen wel prijzen wist te pakken. Zie het juist met veel plezier aan. Kan enkel positief verrassen. Wereldkampioen zullen ze niet worden, maar dat is al vaker niet gelukt.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

otherfool schreef:

Logisch als je een gloryhunter bent.

Overigens waren ze bewust minder, oftewel laf(tactiek). Niks met mindere dag te maken.

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

otherfool schreef:

Real, Dortmund, Juve en PSG, niks mis mee tot dusverre!

Mooi rijtje idd!

Bayern komt daar nog bij en vermoedelijk Porto ook. Zou ik graag zien iig. En hopelijk een stuntje

van de Turken in Gelsenkirchen. Toch praktisch een thuiswedstrijd voor ze .

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Naomi Watts schreef:

En als het niet erger kan geven De Mos en van Hooijdonk nog openlijk toe dat ze Lucas Moura niet eens kenden. Goede genade, en die kneuzen hebben banden in de voetballerij? . Zullen ze Ronaldo, Messi, Neymar wel kennen?

Haha, erg is dat ja. Stoort me ook zo bij figuren als van der Gijp en zelfs Derksen, die kennen echt niets van spelers in het buitenland.. wat een slechte kennis van je vak heb je dan...

Overigens vooral teleurstellend van Aad de Mos want dat is normaal gesproken 1 van de weinigen die juist wel dat soort spelers kent..

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

In ieder geval beter dan zo'n neppe sjaal(vaak 50/50 verdeeld met de twee spelende clubs) die zigeuners altijd verkopen buiten een stadion bij Europese duels

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ja, mooi om te zien!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Zo hoort het!

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Haha, tof!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

(quote)

Haha, erg is dat ja. Stoort me ook zo bij figuren als van der Gijp en zelfs Derksen, die kennen echt niets van spelers in het buitenland.. wat een slechte kennis van je vak heb je dan...

Overigens vooral teleurstellend van Aad de Mos want dat is normaal gesproken 1 van de weinigen die juist wel dat soort spelers kent..

Klopt, maar wel vrij schrijnend als Braziliaanse talenten als Lucas, Ganso, Piazon, Oscar je niets zeggen. Ga me dan toch echt wel afvragen waar je mee bezig bent. En het scoutingsorgaan van PSG maar roemen, die had ik ook nog wel kunnen scouten. Ergerlijk, en inderdaad vreemd dat dat uit de mond van De Mos moet komen.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

otherfool schreef:

Nounou, fantastische spelers als Lucas en Pastore, een heerlijk centrum met de moordenaars Silva en Alex... lekker team hoor.

Pastore is inderdaad een erg leuke speler. Maar het potje was, van wat ik er van gezien heb dan, weer niet om aan te gluren, zoals eigenlijk het meerendeel van de voetbalwedstrijden. Je vraagt je af hoe lang dit soort wedstrijden nog op de publieke omroep moet worden uitgezonden.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Zolang de kijkcijfers hoog zijn, lijkt me. Voetbal zal altijd blijven scoren.

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Kneuzenselectie is anders wel op weg naar het WK, dat is al meer dan hij met zijn vorige sterrenelftal bereikt. Verder prima mix van jong en oud met een hoop aanstormendtalent dat in de nationale jeugdelftallen wel prijzen wist te pakken. Zie het juist met veel plezier aan. Kan enkel positief verrassen. Wereldkampioen zullen ze niet worden, maar dat is al vaker niet gelukt.

Het WK zou je ook niet als doel moeten zien. Natuurlijk moet je er geen bijrolletje willen spelen, maar het zou niet realistisch zijn als je daar tot de halve finales denkt te komen.

EK 2016 is een eerste echte graadmeter. Daar kan toch een aardig team staa. Best kans dat tegen die tijd een groot deel van de potentiele selectie in een grote competitie speelt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.