- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Voetbalzone - Dost maakt indruk en vier doelpunten in eerste duel voor Wolfsburg
Doet het ook heel aardig..
Beghuis 2x en Gorter 1 maal waren ook gelijk doelstreffer tegen Hollania T. Die AZ trouwens met maar liefst 1-9 won !
Klavan naar Augsburg !
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik had ook geen moeite met Guidetti op het veld, maar wel met dat het vrij nep overkwam.
Is in het echie anders heel relaxed, integer en bescheiden.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ajax heeft zich weer voor Narsingh gemeld bij Heerenveen. En zet het nu verdomme eens door! Deze week de deal maken en klaar. Wordt er nu wel moe van en heb geen zin om een hele zomer af te wachten of hij Ajax of PSV kiest.
Narsingh heeft zijn voorkeur voor PSV uitgesproken, toch?
PSV zou gek zijn om 'm naar Amsterdam te laten gaan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ajax meldt zich natuurlijk enkel om PSV te bewegen de hoofdprijs neer te leggen. Slimme zet.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Narsingh heeft zijn voorkeur voor PSV uitgesproken, toch?
PSV zou gek zijn om 'm naar Amsterdam te laten gaan.
Ik weet het niet meer. Ajax meldde zich als 1e, De Boer sprak met Narsingh en hij leek enthousiast. Narsingh werd een bepaald salaris voorgelegd. Daarna liet Ajax aan Heerenveen niks meer horen. Of Narsingh daarmee akkoord was qua salaris weet ik niet, denk het niet want PSV meldde zich en bood hem meer salaris. Maar PSV bood Heerenveen ook veel te weinig. Ondertussen is Ajax zich weer gaan melden. Narsingh liet maanden terug weten dat hij graag naar Ajax kwam. Is Amsterdammer en oud jeugdspeler van Ajax. Daarnaast denk ik dat de club Ajax er momenteel beter voor staat dan PSV. Hij zou ook CL spelen en bij Ajax ligt de hoofdtrainer de komende jaren vast. Meer stabiliteit dus. Maargoed, hoe het verder gaat weet ik niet. Ik zou hem er graag bij hebben. Op de flanken heeft Ajax te weinig kwaliteit. Boerrigter heeft weer rugklachten, Sulejmani faalt tevaak en Ozbiliz/Ebecilio zijn geen spelers waar je op kan bouwen. Versterking is dringend gewenst wil je kampioen worden en in de CL overwinteren.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ik snap niet waarom clubs als PSV en Ajax niet meer moeite deden om Assaidi te halen. Stuk beter dan Narsingh, bescheiden jongen ook. Narsingh heb ik tegen NEC zien spelen en hij kwam 1x voorbij Conboy, zijn directe tegenstander. Hij is niet zo balvast als - sorry - Lens en zeker niet zo gevaarlijk als Assaidi.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik snap niet waarom clubs als PSV en Ajax niet meer moeite deden om Assaidi te halen. Stuk beter dan Narsingh, bescheiden jongen ook. Narsingh heb ik tegen NEC zien spelen en hij kwam 1x voorbij Conboy, zijn directe tegenstander. Hij is niet zo balvast als - sorry - Lens en zeker niet zo gevaarlijk als Assaidi.
Vrij simpel. PSV heeft als linksbuiten Mertens en wij Boerrigter, 2 spelers die het goed doen. En in Mertens zijn geval, ook vrij duur was.
Verder is Assaidi geen echte linksbuiten. Meer een type Sulejmani die vaak binnendoor gaat. Wel een hele goede speler die ik ook wel erbij had gewild, maar zowel Ajax als PSV zoeken een goede rechtsbuiten lijkt me. Lens en Sulejmani voldoen niet. Verder wat onzinning om je mening op 1 potje te baseren, wat jij doet als ik je stuk zo lees. NEC-Heerenveen. Dat werd 2-4 toch? Narsingh is koning van de assist, maakte Dost topscorer. Die haal ik liever dan een pingelaar als Assaidi. Als Ajax iets nodig heeft is het een rechtsbuiten die in het systeem past. Snelle jongen, actie maken, voorzet geven. Sigthorsson maakt het af. Of bij PSV, Matavz.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Met groot deel van je verhaal (A&L) eens, Narsingh zeker koning vd assist. Maar je begint je verhaal met te zeggen dat Ajax en PSV al een linksbuiten hebben om in de volgende zin te zeggen dat Assaidi eigenlijk geen linksbuiten is en meer een type Sulemani. Daarna zeg je dat Sulemani (en Lens) niet voldoet. Dus daar zou een reden kunnen zitten voor Ajax om Assaidi te halen.
Die pot tegen NEC is de enige waarin ik Narsingh 90 minuten heb zien spelen, verder net als iedereen volg ik hem via SS. Prima speler hoor, maar Assaidi toch een niveau hoger in mijn opinie.
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Vind dit toch wel een van de mooiste van de fotosoeps.
(afbeelding)
Die vind ik knap ge'soept. Die poster was oorspronkelijk toch al fake?
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Als je het geen eer vind om voor Ajax te spelen, dan toch lekker niet.
Ik zou hem er graag bij hebben.
Dat gaat snel met dat eergevoel.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Daarnaast denk ik dat de club Ajax er momenteel beter voor staat dan PSV. Hij zou ook CL spelen en bij Ajax ligt de hoofdtrainer de komende jaren vast. Meer stabiliteit dus.
Ik vraag me af hoeveel dat opweegt tegen een beter team (PSV) en een hoger salaris (PSV). Wat denk je zelf?
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Die poster was oorspronkelijk toch al fake?
Dat vraag ik me af. Wel is het zo dat er zo'n beetje dagelijks werklui naar beneden vielen bij het bouwen van wolkenkrabbers. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ik vraag me af hoeveel dat opweegt tegen een beter team (PSV) en een hoger salaris (PSV). Wat denk je zelf?
Beter team -> Ajax -> Kampioen
Beter salaris -> PSV? -> Wanbeleid 
Wel mooi om dit soort dingen te lezen. PSV die wanhopig spelers probeert te halen en daar alles voor over heeft op financieel gebied. En dat terwijl Ajax financieel veel gezonder is
Al vraag ik me wel af in hoeverre je bij PSV meer verdient terwijl je bij Ajax wel CL speelt(grote bonussen).
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Beter team -> Ajax -> Kampioen
Dat was alweer vorig seizoen. Zonder van Bommel bij PSV en met Vertonghen bij Ajax, bijvoorbeeld (verwacht dat Vertonghen nog wel zal vertrekken).
Voor CL bonussen moet je wel winnen. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Je haalt dingen door elkaar. Ik zou hem er sowieso graag bij willen hebben, maar ik ga niet een potje dramatisch doen als hij liever naar PSV zou willen, iets wat wij hier overigens niet weten. Het is een hele nuttige speler, zou een meerwaarde bij Ajax zijn. Dat telt.
Verder goed nieuws over die kut El Hamdaoui
Hoop dat het heel snel officieel wordt. Weg ermee.
En NR, hou op man. PSV is helemaal niet beter. Zeker niet als team. Als Ajax iets de laatste 2 jaar heeft bewezen, dan is het dat ze een heel goed team hebben. PSV mag op bepaalde plekken wat meer klasse hebben, maar als team zijn ze zeker niet beter. En dan kom je met een raar voorbeeld aan zelfs. Van Bommel is 35 ofzo, vraag me af wat hij nog kan brengen. En je gaat er alvast vanuit dat Vertonghen weg is. Kan maar zo zijn dat ie zijn contract uit gaat dienen. En dan nog weet je niet wie anders zijn vervanger zou worden.
PSV zit overigens ook krap bij kas. Als de prijs bij Heerenveen niet omlaag gaat, dan zal Narsingh halen onmogelijk worden. Kortom, Ajax moet snel actie ondernemen.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Ik voorzie dit seizoen behoorlijk wat knieklachten bij Ajax.

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, Theet is weer goed in vorm.
Voetbalzone - Janssen: 'Als ik al naar eten kijk, ben ik al kilo zwaarder'
Maargoed, vind het niet zo erg. Hij heeft 2 maanden om topfit te raken en volslank zal hij nooit worden.
Gewoon flink aan het rennen zetten die 2.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Voetbalzone - 'De sterren met een migrantenachtergrond weigerden volkslied te zingen'
Arme otherfool, die is gewoon genaaid door die nare Ozil, Khedira, Podolski en Boateng! 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
En NR, hou op man. PSV is helemaal niet beter. Zeker niet als team. Als Ajax iets de laatste 2 jaar heeft bewezen, dan is het dat ze een heel goed team hebben. PSV mag op bepaalde plekken wat meer klasse hebben, maar als team zijn ze zeker niet beter. En dan kom je met een raar voorbeeld aan zelfs. Van Bommel is 35 ofzo, vraag me af wat hij nog kan brengen. En je gaat er alvast vanuit dat Vertonghen weg is. Kan maar zo zijn dat ie zijn contract uit gaat dienen. En dan nog weet je niet wie anders zijn vervanger zou worden.
PSV had vorig al de betere spelers, maar Ajax presteerde beter als team, dat klopt. Denk dat van Bommel een ontbrekende schakel was en de overige spelers zijn weer een jaartje verder. Als van Bommel het bij AC Milan kan, kan hij het vast nog wel in de Eredivisie.
Ik zei dat ik verwacht dat Vertonghen weg zal gaan. Met afstand de beste speler van Ajax. Zonder hem was je vorig seizoen ook geen kampioen geworden.
Maar eerst eens zien wat de definitieve selecties zijn, daar heb je gelijk in. PSV heeft alvast een streepje voor. Daarnaast hebben ze nu ook een goede coach.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Sluit Feyenoord niet uit 
Ik denk dat die ook erg goed zullen zijn dit seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
PSV had vorig al de betere spelers, maar Ajax presteerde beter als team, dat klopt. Denk dat van Bommel een ontbrekende schakel was en de overige spelers zijn weer een jaartje verder. Als van Bommel het bij AC Milan kan, kan hij het vast nog wel in de Eredivisie.
Ik zei dat ik verwacht dat Vertonghen weg zal gaan. Met afstand de beste speler van Ajax. Zonder hem was je vorig seizoen ook geen kampioen geworden.
Maar eerst eens zien wat de definitieve selecties zijn, daar heb je gelijk in. PSV heeft alvast een streepje voor. Daarnaast hebben ze nu ook een goede coach.
Ajax presteerde vorig jaar met een B ploeg (soms zelfs een C ploeg met A1 spelers erbij) het beste als team. Waarom zou dat nu weg zijn? Na de zomer hebben we als het goed is wel eens een fitte, complete selectie.
Ik zie in van Bommel geen missing link. Hij zal vast voor een goede mentaliteit zorgen, maar ik verwacht er voetballend geen grote dingen meer van. Maar ook met van Bommel sla ik PSV niet hoger aan.
Voor mij zijn Ajax en PSV komend seizoen de favorieten. Sterker, de rest gaat niet om de titel spelen denk ik.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Eerst een spits erbij. En El Ahmadi weg is ook een aderlating, hoewel Vormer een degelijke vervanger is.
Maar zonder spits erbij zal Feyenoord voor plaats 4 t/tm 9 spelen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ajax presteerde vorig jaar met een B ploeg (soms zelfs een C ploeg met A1 spelers erbij) het beste als team. Waarom zou dat nu weg zijn? Na de zomer hebben we als het goed is wel eens een fitte, complete selectie.
Ik zie in van Bommel geen missing link. Hij zal vast voor een goede mentaliteit zorgen, maar ik verwacht er voetballend geen grote dingen meer van. Maar ook met van Bommel sla ik PSV niet hoger aan.
Voor mij zijn Ajax en PSV komend seizoen de favorieten. Sterker, de rest gaat niet om de titel spelen denk ik.
Ik heb geen zin om het hele vorige seizoen er opnieuw bij te halen. Ben eigenlijk ff blij met de zomerstop. 
Maar nu ga je zelf ook dingen constateren (zie laatste zin), terwijl de selecties nog rond moeten komen.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Eerst een spits erbij. En El Ahmadi weg is ook een aderlating, hoewel Vormer een degelijke vervanger is.
Maar zonder spits erbij zal Feyenoord voor plaats 4 t/tm 9 spelen.
Ja, het zal zeker lastig worden maar als ze zich in lastige posities bevinden wil dat nog niet zeggen dat het ze niet lukt. Ze zijn gewoon 2e geworden (erg knap) vorig seizoen. Ik ben heel benieuwd wat 't nu zal worden. In een 1e of 2e plaats geloof ik ook niet maar het blijft voetbal...alles kan 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb geen zin om het hele vorige seizoen er opnieuw bij te halen. Ben eigenlijk ff blij met de zomerstop. 
Maar nu ga je zelf ook dingen constateren (zie laatste zin), terwijl de selecties nog rond moeten komen.
Nouja, het is vooral logisch nadenken. Zoveel punten als vorig jaar zijn verspeeld door Ajax en PSV zal denk ik niet meer gebeuren. Maargoed, ik doe verder ook nog geen lijstjes maken. Doe ik pas 1 september als de markt weer dicht is.
Joy4ever
-
- 4617 berichten
- 1840 stemmen
Voetbalzone - 'De sterren met een migrantenachtergrond weigerden volkslied te zingen'
Arme otherfool, die is gewoon genaaid door die nare Ozil, Khedira, Podolski en Boateng!
En "wij" door van der Wiel, De Jong, Willems en Afellay

Joy4ever
-
- 4617 berichten
- 1840 stemmen
FIFA Ranglijst:
1 Spain 1691
2 Germany 1502
3 Uruguay 1297
4 England 1294
5 Portugal 1213
6 Italy 1192
7 Argentina 1095
8 Netherlands 1079
9 Croatia 1050
10 Denmark 1017
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Mooi, Portugal gestegen van 10 naar 5.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Nouja, het is vooral logisch nadenken. Zoveel punten als vorig jaar zijn verspeeld door Ajax en PSV zal denk ik niet meer gebeuren. Maargoed, ik doe verder ook nog geen lijstjes maken. Doe ik pas 1 september als de markt weer dicht is.
Mocht Guidetti terugkeren naar de Kuip, vind ik Feyenoord - voorlopig - niet (veel) onderdoen van Ajax.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.