• 16.982 nieuwsartikelen
  • 181.454 films
  • 12.519 series
  • 34.640 seizoenen
  • 654.180 acteurs
  • 200.202 gebruikers
  • 9.449.075 stemmen
Avatar
 

Meningen

Hier kun je zien welke berichten gitaarspelert als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.

Mist, The (2007)

Alternatieve titel: Stephen King's The Mist

Ik snap niet waarom deze film zo'n hoge rating heeft.

De special effects zijn echt heel lelijk. Dusdanig lelijk dat het voor mij moeilijk was om me in te leven. De dialogen zijn slecht, ik krijg geen binding met de characters doordat je vrijwel gelijk middenin het verhaal springt zonder enige character opbouw. Echt een kutfilm