• 8.985.921 stemmen

Wellmania

Wellmania seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Wellmania? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Wellmania.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Wellmania (Seizoen 1) dateert van 2023.

Wellmania Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Wellmania? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Wellmania seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Wellmania Serie Informatie

Wellmania is een Drama / Komedie-serie uit 2023. Geregisseerd door Helena Brooks met onder meer de acteurs Miranda Otto, Remy Hii en Lachlan Buchanan .

Wanneer de menselijke tornado Liv een ernstige gezondheidscrisis doormaakt, moet ze haar levensstijl drastisch omgooien. Ze stort zich eerst op een wellnessreis en probeert alles, van goedaardig tot bizar, in een poging snel beter te worden. Ze wil niets liever dan terugkeren naar haar oude levensstijl.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 2,38 met in totaal 16 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.