• 8.985.401 stemmen

Welcome to Chippendales

Welcome to Chippendales seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Welcome to Chippendales? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Welcome to Chippendales.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Welcome to Chippendales (Seizoen 1) dateert van 2022.

Welcome to Chippendales Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Welcome to Chippendales? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Welcome to Chippendales seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Welcome to Chippendales Serie Informatie

Welcome to Chippendales is een Drama-serie uit 2022-2023. Geregisseerd door Richard Shepard met onder meer de acteurs Nicola Peltz Beckham, Dan Stevens en Juliette Lewis .

Welcome to Chippendales is een uitgebreide saga over het waargebeurde schandalige verhaal van Somen "Steve" Banerjee. Steve is een Indiase immigrant die de onwaarschijnlijke oprichter werd van 's werelds grootste imperium voor het strippen van mannen - en daarbij niets in de weg liet staan. De serie beschrijft het waanzinnige, duistere, komische, door misdaad geteisterde verhaal achter de unieke mannelijke revue die een cultureel fenomeen werd.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,33 met in totaal 12 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.