• 8.985.949 stemmen

Feria: La Luz Más Oscura (2022)

Horror / Thriller | 1 seizoen
1 seizoen

Alternatieve titel: Feria: The Darkest Light

Genre: Horror / Thriller

Oorsprong: Spanje

Ontwikkeld door: Agustín Martínez, Carlos Montero, Agustín Martínez, Carlos Montero en Carlos Montero

Met onder meer: Marta Nieto, Carla Campra en Ana Tomeno

Oorspronkelijke taal: Spaans

Release datum: vrijdag 28 januari 2022

Plot Feria: La Luz Más Oscura

Het is medio de jaren negentig. De tweelingzussen Eva en Sofía wonen in een Andalusisch dorpje. Daar ontdekken ze dat hun ouders, die net verdwenen zijn, hebben deelgenomen aan een sektarisch ritueel dat aan 23 mensen het leven gekost heeft. Terwijl Eva en Sofía proberen om te gaan met deze ontdekking, krijgen ze te maken met bovennatuurlijke verschijnselen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Feria: La Luz Más Oscura

avatar van TorresII

TorresII

vrijdag 4 maart 2022
Feria: La Luz Más Oscura seizoen 1 Moet een horror serie voorstellen. Sommige elementen ook regelrecht gestolen uit Dark (zoals de ingang v.d. mijn). Ik geef het toch 2 sterren voor de moeite, want wel goed gemaakt. De production value is gewoon goed. Maar het verhaal stelt weinig voor, de acteer prestaties redelijk tot beetje mager.

pedro

zondag 15 mei 2022
Feria: La Luz Más Oscura seizoen 1 Weer een Spaanse serie op Netflix, en weer vind ik er niets aan. Ligt het aan mij, maar ik heb er nog niet veel uitgekeken op Netflix. Zijn er in zo een groot land nu echt geen beter acteurs te vinden, heb dit ook na enkele afleveringen op uit gezet. Netflix moet dringend een beter aanbod brengen vind ik....