• 8.985.237 stemmen

Hong Kong Phooey

Hong Kong Phooey seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Hong Kong Phooey? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Hong Kong Phooey.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Hong Kong Phooey (Seizoen 1) dateert van 1974.

Hong Kong Phooey Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Hong Kong Phooey? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Hong Kong Phooey seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Hong Kong Phooey Serie Informatie

Hong Kong Phooey is een Animatie / Komedie-serie uit 1974. met onder meer de acteurs Scatman Crothers, Joe E. Ross en Don Messick .

Penrod Pooch (Penry voor vrienden) is een rustige congiërgehond die werkt op een politiebureau. Als er iemand hulp nodig heeft, dan duikt hij in de archiefkast en komt daar weer uit als de karateka-superheld genaamd Hong Kong Foei. Samen met zijn betrouwbare kat Spot bevecht Hong Kong Foei de misdaad.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 2,83 met in totaal 3 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.