ad
  • 8.082.835 stemmen

Doragon Bōru Zetto (1989-1997)

9 seizoenen

Oorsprong: Japan

Release datum: 13 september 1996

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Doragon Bōru Zetto

Goku is een Saiyan, die al bijna zijn hele leven op de planeet Aarde leeft. Hij heeft hier vrienden, een vrouw genaamd Chi-Chi en een zoontje, genaamd Gohan. Maar in de loop der jaren heeft de Saiyan ook veel vijanden gemaakt en steevast brengen deze vijanden zijn familie, vrienden, de planeet Aarde of zelfs het hele universum in gevaar. Het is aan Goku en zijn sterke vrienden om het kwaad te stoppen.

Alle Media

Meningen over Doragon Bōru Zetto

avatar van mjk87

mjk87

dinsdag 17 november 2015
Doragon Bōru Zetto seizoen 1 De eerste en ook veruit de beste saga uit de hele reeks. Allemaal nog vrij down to earth en met enige charme. De afwisseling is enorm, met het korte gevecht met Raditz, de training bij King Kai en het volgende gevecht met eerst Nappa en dan Vegeta. Hier wordt ook nog niet gerekt zoals dat met latere vijanden wel zou gebeuren. De tekenstijl is ook net wat mooier en gedetailleerder dan het vervolg. Maar ook rauwer. Dat geeft net dat beetje extra. 4,5*.

n.b. De Engelse versie kende minder afleveringen, volgens mij vooral omdat die langer waren en dus net wat anders geknipt allemaal, maar ook dat er delen missen.

mjk87_mm

dinsdag 17 november 2015