• 8.985.838 stemmen

Sōdo Āto Onrain

Sōdo Āto Onrain seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie Sōdo Āto Onrain? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Sōdo Āto Onrain.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Sōdo Āto Onrain (Seizoen 1) dateert van 2012.

Sōdo Āto Onrain Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van Sōdo Āto Onrain? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Sōdo Āto Onrain seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Sōdo Āto Onrain Serie Informatie

Sōdo Āto Onrain is een Animatie-serie uit 2012. Geregisseerd door Manabu Ono met onder meer de acteurs Yoshitsugu Matsuoka, Haruka Tomatsu en Ai Kayano .

In de nabije toekomst is een Virtual Reality Massive Multiplayer Online Role-Playing Game (VRMMORPG) genaamd Sword Art Online uitgebracht. Spelers besturen hier hun 'avatars' door een technologie genaamd Nerve Gear. Op een dag ontdekken de spelers dat zij niet meer uit kunnen loggen, dit omdat de maker van de game ze gevangen houdt tenzij ze de 100e verdieping van de game-toren bereiken en de eindbaas verslaan. Echter, als ze sterven in het spel, dan sterven ze in het echte leven. Hun strijd om te overleven begint nu.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,25 met in totaal 10 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.